27 Haziran 2012 Çarşamba

Prometheus / Ridley Scott

Düşündürücü, kafa açıcı bir film.. Oyunculuklar güzel.. Fakat Logan Marshall Green i beğenmedim.. Samimi gelmedi.. Senaryo çarpıcı boşluk yoktu.. Görsel olarak çok çok iyi, film arasında dahi koltuğa çivilenmiş pozisyondaydık :) Gerilim üst düzeyde.. İşin komik yanı ben tarzı bir takım yaratıkları Aliens lara benzettim.. Küçük kardeşimle sinemadaydık hatta senin yaşın yetmez öyle bir seri vardı aynı bu tipler vardı veletken acayip korkmuştum falan diye anlattım :) Sonra eve gelip büyük kardeşime aynı muhabeti yapınca öğrendim ki bu adam Alien serisininde yönetmeniymiş :) 20 sene önce yaşattığı gerilimi yaşattı valla adam :) Bu filme gittiğime oldukça memnunum sonuçta.. Üç boyutlu hangi film çıksa koşarak gitmek taraftarıyım zaten süper teknoloji! Kısa süre sonra Ice Age 4 yorumlarımı da okuyacaksın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder