4 Temmuz 2012 Çarşamba

Eric Morris

Dün yeni bir atölyeye başladım. Eric Morris Methoduyla Oyunculuk Atölyesi.. Eğitmenimiz müthiş bir kadın! Pozitif enerjiden oluşmuş bir tepecik sanki :) Yeryüzü üzerinde hareket eden bir enerji dalgası.. Herkese eşit davranması da ayrıca takdir sebebi.. Sonracıma enstrümantal ve işçilik çalışması diye iki ayrı prensip üzerinden devam edecekmişiz... Dün enstrümental çalışma yaptık.. Duyular, farkındalık ve enerji aktarımı üzerine.. İnanılmaz keyifli ve bir o kadar dolu bir dört saat yaşadım! Tiyatro çalışmaları hayatımda sürekli vardır.. Sürekli eğitime inanırım üstelik Türkiye de saygı duyulan önemli eğitmenlerle çalışma deneyimlerim de oldu ama bu ders çok güzeldi.. :) Hani bugünlerde bu çalışmaya çok açıktım belki de.. Umarım bu yakaladığım his, duygu kaybolmaz.. Haftaya işçilik çalışması yapacağız tirat ezerleyip gideceğiz.. Hangi tiradı götürsem acaba.. Eskiden bildiğim, oynadığım bir şey olmamalı.. Hatta yeni bir oyun okuyup ondan ezber yapabilirim.. Hımmm.. Arzu Tramvay ını düşündüm.. Karamazov Kardeşler den bir şey çıkartabilirim.. Gizli Oturum olabilir.. Eski Fotoğraflar.. Kendi oyunumdan bir şey olsa ama bu çok erken olur daha sonra kendi oyunuma geçerim ya da hiç geçmem bilemedim.. Neyse bir şey bulacağım sonuçta iki üç şey ezberleyip orada o anda karar da verebilirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder