21 Haziran 2012 Perşembe

Dark Shadows // Tim Burton

Hımm.. "Dark Shadows" Johnny Depp in yer aldığı her şeyin seyredilmeye değer olduğuna inanırım :) Tim Burton ın yaptığı her iş içinde aynı kanıdayım.. Dolayısıyla bu film seyretmek farzdı.. Üstelik işin içinde bir de cadı karakteri var.. Yeme yanında yat misali :) Gerçi bana kalsa baş karakteri cadı yapardım ama Tim ciğim :) vampir yapmış eh napalım artık :P Bir kaç sahnede sinema dünyasının başyapıtı kabul ettiğim Beetlejuice a atıfta bulunmuş gibi geldi.. Evin yenilenmesi, arıza genç kız vb. bir kaç ufak sahnede daha.. Doğru hareketler tabi bunlar :) Beetlejuice repliklerini ezbere bilen iki kardeş ve 3,5 yıllık hayatından Beetlejuice u 250 kez falan izlemiş bir yeğene sahip olmamdan Tim Burton ın hayatımdaki yeri biraz olsun tahmin edilebilir sanıyorum :) Sweeny Todd kadar mükemmel bir film değildi açıkcası ama yine de keyifliydi tabii ki :) Karar verdim ki Tim Burton DVD koleksiyonu yapmam gerekiyor.. Bu filmleri daha kaliteli ve sürekli seyretmek lazım :) Ayrıca bu filmi en çok Sleepy Hollow a benzettim.. Oradaki kızı da sevmemiştim. (bknz: Christina Ricci)  Bu filmdeki cadı rolünü almak için şeytana ruhumu satar mıydım diye düşündüm.. Bence satardım :) Ordan da Supernatural a geçerdim hem Crowley falan takılırdık :P Michelle Pfeiffer ı şahsen yakıştırmadım bence olmamış.. O kadından hoşlanmıyorum sanırım :) Ya da kıskançlıktan Johnny ile birlikte oynayan tüm kadınlara gıcığım :) Evet evet bu çok mantıklı :) Yıldız Kenter oynasa ona gıcık olurum :P Yorumlarımın iyice filmden uzaklaştığını görüyorum :) Bence burada bitireyim artık :) Bu akşam Prometheus a gidiyorum yarında onu yazarım bakalım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder