6 Temmuz 2012 Cuma

Çocuklarla Gezmek :)

Bu sefer ilginç bir konu başlığı oldu :) Ama hayatımda en çok yer kaplayan aktivitelerden biri ne yapayım :) Misal dün akşam Kadıköy Tepe Nautilus taki çocuk parkı kısmındaydık.. Çok eğlenceliydi.. Kuzenimin yeğeni var velet 5 yaşında.. Acayip zeki bir ufaklık.. Bütün oyuncaklarla oynadık :) 5D sinemaya da girdik ki bence süper bir şey bütün çocuklar görmeli! Beyoğlu AFM sinemalarının alt katında ve Demirören AVM isimli iğrenç binanın 3. katında da mevcut.. neyse en eğlenceli oyun toplarla balıkları vurmaktı :) hem iki kişilik olduğu için beraber oynadık çığlık kıyamet aptal toplarla ekrandaki pirhanaları vurarak çocuğu kurtarmaya çalışıyorsun elbette balıklar çocuğu yedi ama iyi eğlendik :) Üstelik onun yanında bir zavazingo daha vardı onda da denize atılan çöpleri vuruyorsun.. O oyunda iki kişilik ve sonunda fotoğrafını veriyor :) Bir tek gondola binmeye ikna edemedim korkarım olmaz dedi :) Çok iyiydi ya! Ondan önceki günde yeğenim ve kuzenimle ki biri 8 diğeri 12 yaşında Dark Shadows a gittik benim için ikinci izleyiş oldu ama veletler çok beğendi ya değdi :) Tim Burton ın adını ezberlettim kendilerine :P Her şey bir yana da ilk göz ağrım bitanecik canımıniçi yeğenimi çok özledim! Umarım bugün onu görebilirim.. 3,5 yaşında deris ama hali, tavrı, edası her şeyiyle bir birey.. Veledin kendine has huyları, bakışları, ifade tarzı var :) En son görüşmemizde kendini vampir zannederek kollarımı epey ısırmıştı ama :P Çok özledim keratayı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder