25 Temmuz 2012 Çarşamba

Karışık

Çok mutluyum! Nedensiz.. En sevdiğim mutluluk çeşidi :) Nedensiz mutlu olduğunda mevcut mutluluk halinin bozulması bir nedene bağlı mutluluk hali ile kıyaslandığında kesinlikle daha zor. Neler seyrettim son zamanlarda.. Müzede bir gece filmini seyrettim oldukça eğlenceliydi :) Trump Tower daki Disney Live gösterisine gittim keyifliydi.. İspanyolca şarkılara takmış durumdayım.. Ne güzel bir dil ya rabbim :) Ada da bisiklete binme aktivitesi gerçekleştirdim acayip güzeldi.. Bisiklet turları düzenleyen bir organizasyon bulup kendimi dağa tepeye vuracağım kesin karalıyım :) İhsan Oktay Anar dan Kitab-ı Hiyel i okudum. Enfes bir anlatım tarzı var, bayılıyorum bu adama.. Okuman lazım anlatılabilecek gibi bir şey değil.. Bir yandan Fütursuz Oyunculuğu okuyorum tabii Eric Morris.. Tam bana göre bir oyunculuk metodu.. İki yılda okulda aldığım eğitimden daha efektif bir eğitim oldu bu üç ders.. Şaka gibi ama gerçek.. Zaten oyunculuk sınıfı için en fazla 8 kişi kontenjan olmalı.. Sonracıma Eskişehir e gittim.. Ne güzel bir yer.. Yeşillikler, parklar, bahçeler.. Neredeyse İzmir kadar güzeldi.. Limitless ve Tourist filmlerini izledim.. Eskişehir den dönüş yolunda :) İki filmde çok güzeldi zaten izlemeye niyetli olduğum filmlerdi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder